DE REGENBOOG EN VOEDSELBANK
In januari deden we vanuit de diaconie een oproep voor de Regenboog in Amsterdam voor ondergoed en sokken. Kortgeleden stond de volgende tekst in het blad van de Regenboog: "De campagne was een groot succes! Onze bezoekers kunnen de komende tijd in ieder geval na een warme douche een nieuwe onderbroek en warme sokken aantrekken!"
Verder was de voedselbank inzameling in juni een groot succes! Er zijn 14 gevulde kratten weggebracht. De volgende inzameling is 11 juli!
Alie Sluis
Verder was de voedselbank inzameling in juni een groot succes! Er zijn 14 gevulde kratten weggebracht. De volgende inzameling is 11 juli!
Alie Sluis
terug