Openluchtdienst verplaatst naar de Grote Kerk


De openluchtdienst van aanstaande zondag vindt niet buiten plaats, maar wordt gehouden in de Grote Kerk.
Deze keuze is gemaakt vanwege de weersverwachting. Na de hitte van de afgelopen week wordt voor zondag rekening gehouden met regen en mogelijk onweer. Daarom vinden we het verstandig om de dienst naar binnen te verplaatsen
.
Daarmee willen we zorgen voor een veilige en prettige omgeving voor iedereen. In het bijzonder denken we aan de oudere gemeenteleden en aan anderen voor wie de weersomstandigheden extra belastend kunnen zijn.
We zien uit naar een mooie dienst en hopen u en jou zondag te ontmoeten in de Grote Kerk.

 
terug
×